Instrumentlektioner för vuxna.

Att fira julafton tog på krafterna. Snön är fortfarande frånvarande, suck. Jag hade ett blogginlägg som jag skulle publicera, men klumpiga jag råkade swipa bort inlägget och det raderades 🤦‍♀️
Vad gör det om hundra år?
L fick uppleva härliga dagar med släkten och han fick även se tomten. Han sa varken bu eller bä om att en rödklädd man kom in i huset och sa hej. Julklapparna var inte höjdpunkten på julafton. Min bonusmammas fina piano var det bästa. Det är inte heller första gången han har plinkat på pianot. Om L vill spela piano när han är äldre så säger jag inte nej. Det två instrumenten jag önskade att jag hade fått lektioner till är piano och akustisk gitarr. Jag har försökt lära mig själv, men tillslut tar det stopp och det behövs stöttning av en erfaren spelare. Finns det lektioner till vuxna? Jag vill gärna förbättra mina kunskaper med gitarren. Pianot hade också varit roligt att utveckla, men jag har inget piano här hemma.

Kommentera gärna om det finns gitarrlektioner någonstans runt Norra Skåne🎸

Nu ska jag tvätta av min ansiktsmask och fylls på med insulin.

Tack för att du läste! 🙌
Allmänt | #instrument, #psykiskohälsa | |
Upp