Musikal på Malmö opera.

Det känns som att jag går upp mitt i natten. Fast att klockan är 7 på morgonen. Jag unnar mig med att sitta ner i soffan under filten (som jag själv har virkat) i några minuter innan morgonen fortsätter.

Idag börjar jag på min VFU (Verksamhetsförlagd utbildning) plats kl.8. Jag ser fram emot en givande vecka. Hjärna spökar och mitt ben krånglar, men jag försöker påminna mig kontinuerligt att det kommer gå bra. Jag har redan klarat av första veckan. Nu är det totalt 4 veckor kvar och sen kan jag vila upp mig inför nästa termin. Jag vill bara bli färdig och ta min lärarexamen.

Igår bjöd min mamma mig och min syster på musikalen Skönheten och odjuret på Malmö opera. All musik spelades av en live orkester och det kändes magiskt. Musikalen var välplanerad och fantastisk. Jag rekommenderar att ni ser den om ni har möjlighet!

Nu är det dags att lämna soffan och göra mig i ordning inför dagen.

Hoppas att ni får en härlig dag.
Tack för att du läste! 🙌
Allmänt | #depression, #malmöopera, #nervskada, #psykiskohälsa, #skönhetenochodjuretmusikal, #ångest | |
Upp